can ........ cannot

Assalamualaikum ,

Ai kennot sleep ah even it's already 1.15 am . pftttt . nak buat apaa pun taktau pepagi buta ni so kita update blog la eh . just cannot wait to continue my study haaaaaa pat sikit lahhhhhh aku dah mereput sangat duduk rumah ni 😂 hahahahha jap gi dah belajar mula lah merengek nak balik hahahhaha k k whatever 😒 . emm siapa je taknak kan belajar oversea . tuuu lahh anganangan akuu dulu . tapiiiiiiiii seems like aku takkan dapat study oversea 😩 huhuhuhu dihhhhnyaaaaa . yaaa u know , susah tau bila kita nak but our mom tak rela . erghh sebersalah jadinya . mama taknak aku belajar oversea . sbb yg pertama jauh sgt . lagilagi dgn aku yg nak ambik course medic/pharmacist . yaaa u know negara yg paling murah untuk course ni is mesir . dahlah certain daerah mesir mcm takselamatkan . so mama takut . sec , sbb duit . yaaaa im not from family yg berada kaya raya . NO . soooo , fikir banyak kali laaa kan kalau nak bagi aku study luar negara . melainkan dapat full biasiswa . third , susah nak ulang alik balik malaysia *cewah* . haaaaa u know tiket flight bukan murah kannn . hmmm so tgok laa cemana nanti . I'm too jealous dgn auni sbb she will continue her studies dkt mesir . huwaaaa nak jugakkk 😭 k k takpe rezeki dia . hmm whatever it is , niat kena betul . belajar belajar belajar . okayyyyyyyyyyyyy pen off babai .

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..