tired of being dipergunakan

hi,

actually i already secretly keep this feeling almost 3 years hm . and maybe one of my bestfriends know bout it but just roughly . i dont know how to start writing but yaa i'll try .

its actually about the volley team ha i will never use "myvolleyteam" cuz i dont even think im one of them . start with team kolej . yaa i know that they are so good in volley and i am not that good sampai my coach takbagi peluang langsung kat aku untuk main waktu kakom . okay bukanlah takmain langsung but aku boleh kira beerapa kali je aku main. ah senang kata yg lawan team bodoh2 tu dorang masukkan lah aku, time lawan team gempak pandang aku pun tak . damn . aku bukan lah nak benci coach aku yg sebenarnya lecturer aku sendiri but im just disappointed . masa game quarter final lawan kmm tu hm boleh dikatakan almost all af us under pms and tau tau la mesti mood swing punya kan and time tu dorang main sumpah terabur and moody. yang hebat spike sampai spike terabur, taklepas, yg biasa main leklek semua tunggang langgang and aku dgn yg kat luar semua mcm panic, and u know what semua yg kat luar diberi peluang main but not me hm. i know that i am not really good in volley but sure iam not that stupid to control my mood. end up kalah la dgn kmm padahal dorang bukan main hebat spike padu pun hm and that is the fate. aku diam jela nak ckp lebih pun hm bukan aku main pun kan . so aku malas dah nak join dgn dorang yg hebat sangat tu .


and team maktab pulak. ni lagi sakai ha . team ni actually ramai la geng mak jemah ha and i admit it dorang agk bagus in volley disebabkan dorang ni memonopoli team ni so team ni dorang lead lah . actually cerita dia cemni, mai ialah captain team ni but masa mssd mai takleh join so one of jemah ni jadi captain then out of nowhere until now dia dianggap captain and not mai . lewl bagi aku mai still captain idontcare. startnya masa ansara 2015. time tu okay lagi laaa sebab mmg team kitorang yg turun main . yg join pun cukup2 je sampai takde player for replace. but thenn masa ansara tahun ni damn shit . aku rasa tak worth it pun join . aku punya semangat beriya sekali iam not the first six player . u know what one of makjemah ni bawak team uitm dia join kitaorang and dorang ah first six. aku macam ...... aih sakai bodo lah kemain ajak aku pastu sekali aku takmain ko tau tak aku duduk kat tepi je tgok dorang main cam .... ergh . and not to forget dia masukkan first six tu mesti ada geng dia yg DAH LAMA TAKMAIN VOLLEY sedangkan aku still main dkt kolej. taktaulah nak cakap bodo ke pandai . dorang ada buat ganti but absolutely not me la yg masukkan hahahah sakai much . masa lawan second team tu sorang geng mak jemah ni sumpah dah lost habis asyik kena attack and takleh ambik bola aku dah bengang ah time tu sbb langsung takde buat subtitue player padahal nampak sgt tu dia lost . aku takleh ah memandai nak tukar sbb im not the captain kan . aku tahan je sakit hati sampai lah ada sorang my senior ni perasan. we call him abg syarif . dia nmpak la minah tu dah lost pastu tanya kenapa aku takmasuk aku jwb la ntah dorng and ya sbb dia aku dimasukkan . i am glad that abg syarif saw that situation and knows my ability . i should thank him personally but tak berkesempatan . at that moment mmg aku rasa dipergunakan just untuk complete the team . for the fees and bayaran hotel . hm i am really dissappointed and maybe after this aku malas dah nak join dorang.


competely tawar hati .

Comments

Popular posts from this blog

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..