fight

Assalamualaikum ,

You know what , dalam dunia ni susah kita nak puaskan hati semua orang . apatah lagi nak jaga hati orang . right ? Buatlah macam mana pun . still ada yg terasa . aku ni sebaiknya nak jaga friendship . taknak gaduh . taknak salah faham . benda lepas buat aku lebih matang . even ada org kata aku takmatang . whatever 😒 haha . now masingmasing ikut haluan masingmasing . ya even sometimes rasa rindu ? Haha tapi apa boleh buat . dulu banyak kali rasa give up . tapi ada yg memujuk . until now , yes that's it . apa yg jadi sekarang ialah benda yg aku fight dulu and I think macam ni lagi better . yaa I know ada one of them yg terasa bila aku lebihkan teah but aku harap mereka faham . she is the one yg always hv by my side . dia boleh terima aku yg mmg kasar bila bercakap and she is the one la senang cakap . sbb time aku bgtau dia yg her bf *dulu* confess dekat aku and blablabla aku ingat dia marah and nak start perang dgn aku . time tu takut gila even aku dah niat dari awal nak bgtau dia . and yaaa dia langsung takmarah aku . she thanked me sbb jujur . Ya Allah that time rasa macam takpercaya . sampailah dah dekat setahun lebih kitaorg kawan . aku still tanya dia why dia takmarah aku dulu . I am so gratefull sbb ada dia sekarang . bukan nak cakap tak bersyukur ada mereka dulu . tak . tapi teah bantu aku untuk stay dgn mereka even mereka maybe jeles aku lebihkan teah . but like I said before . even aku fight dulu untuk friendship kitaorang but jgn mengharap lebih . maybe just teman rapat . and don't worry i still loves you guys . but i loves Teah more hahahah lol . okay . kali ni biar aku buat apa aku nak buat . biar aku jaga hati aku je . dulu pun penat aku tahan geram jeles bagai bila ada antara korang rapat gila and ignore aku . so this time takda dah rasa macam tu . aku okay dan bahagia *cewah* .


-pen off-


I don't really care if nobody else believes and starting right now I'll be strong . 

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..