geram :(

hohoi :)
oke , act aku tgh bengang gile !
ye la ,.. sume org nk buat aku jeles kn ??
ha , TAHNIAH kerana da buat aku jeles nk mampuih !
huh , weyh !!! da la .. ckup ckup la buat aku jeles kn ?


korng , ye .. aku tawu korng 1 h/r + 1 kelas ..
pegi mneII bedua ., aku ntah tetinggal kt mne .
silapsilap .. aku mati pon korng x pnh amek tawu kn ?
yela ~ da hepy , twin la kate kn ..
kalau korng da bce post nie ,
aku mnx maaf la ye ,.
sbb buat korng nyirap bce post aku .,
hmm , aku kn mmg suke buat orng saket hati kan ?


yg sorng tuh !
ha , pegi lah buat girls laen heppy ,.
kau dah ckup buat aku heppy .
thanx ye :)
dah , pegi pegi sana ..
shuhhh !

dah la , nyirap betol aku ..
x de spe phm aku ,..
aku tawu aku ego sgtt kn ? so what ?
perasaan korng je aku kne jage ,.
perasaan aku ? no one yg nk jge !
ish , blah la !
k bye ,. :'(

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..