storyyyy mollyyy :D







 Assalamualaikum semua :) oke , time now is 3.22 am ! whoaaa :D aku x tido lg laaaa >.<
nie semua gara2 nak upgrade blog nie :) tapi siket je yg menjadi . but ,,. ALHAMDULILLAH ..
haha , kalau mama ngn ayah tawu niee aku belum tido ,. mampus dennn -,-

haaa , today is 31/12/2012 .. esok aku da balek maktab ! ohh godddd ... cepat nyeee .. Mengapakaahhhh *buat muka , haishh .. ini lah lumrah budak ASRAMA . aku tak sabar nk balek mktb because i want to meet my friendss .. but , takutt .. because i would sit for my PMR =,=
fuuhhhh , last BATCH wehhh .. mana x takut , parents sume dah advice awal2 . cett , seram sejukk aku .

--------------------------------------------------------------- 
ayah : adik , buat betul2 pmr tahun depan . 8A , ingat tu ,. 
       jangan mainmain lagi , fokus . taw !
me : ye ayah . adik cuba :) doa kan taw .. *dlm hati bergelora 
-------------------------------------------------------------------------------



hoyeehhhh .. tu la ayah aku pesan :) oke , to all PMR candidates next year , i wish good luck oke ? we can do it ! jyeahhh . hahah .. tapi , walaupun korang pandai .. jgn over confident ,.
nanti menyesal .. oke ? gud . dahdah .. grammar aku lari mana , bi aku BROKEN gilaaa ..
yaa , aku JUJUR aku x terer BI :) oke , bye assalam ..   





nie banner aku buat sendiri >.<

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..