Missing Her :'/

Assalamualaikum ,

hai semua , hmm . rasa sangat rindu dekat dia sekarang ni . Ya , even banyak dah aku kutuk + ngumpat dia , but she is my friend . kiteorang pernah jadi BFF . hm , Ya Allah , kenapa kau uji kami macam ni ? aku tak kuat Ya Allah :'/ . walaupun aku tak pernah tunjuk kat dia yg aku kesah pasal dia , even depan kawan2 aku yg lain pun aku tak pernah tunjuk aku amik kesah pasal dia , tapi hanya diri aku dan Allah je yang tahu betapa selalu aku fikir pasal dia , stalk FB , TWITTER and BLOG dia . seriously , i missing her so much . Betapa aku cakap aku BENCI, GERAM, NYIRAP, TAK PUAS HATI dgn dia ,. hm , tapi kekadang hati aku sebaliknya . yes , rasa saket hati tu still wujud dalam hati aku , tapi yela kann , dah nama pun kawan . hmm . benda ni dah ramai tawu . semua kawankawan satu batch aku perasaan pasal kitaorg . hm , kalau kitaorg gaduh , mesti semua tahu . nak tawu kenapa ? this is cause time kitaorg baek , pehh , rapat macam hapehh . pegi mana2 bertiga . kehulu , kehilir . haha , miss all the memories . aku ada terperasan dia tweet "Nak. Berbaik. Dengan. Eyra. :(" hmm , tapi tak tawu la kan dia ikhlas or hmm ,.. sepanjang aku kat maktab , semua yg dia buat pada pandangan aku semua salah . tak ada satu yg betul . hm , kalau xnampak dia , cari . haha , gila . yes , itu aku . hmm , time tu kat bilik , i told shu that i felt guilty to fady and auni . ya , aku rasa dia org susah sebab aku ,. aku yg gaduh dgn dia , tapi org laen jadi mangsa . hmm , but shu said , aku tak salah ,. dia yg salah . hm , is it right ? Astaghfirullah ... hmm , Ya Allah bantu laaa hamba mu ini . Hambamu yang Lemah , Hina . tunjuk kan la jalan yang terbaik buat kami . Aminn . kekadang otak aku cakap , baek aku mengalah . tapi  hati aku tolak semua tu . hati aku kata aku kena EGO dgn dia . yes , aku rasa mcm aku dikuasai dgn SYAITAN time tu . hmm , i don't know what i have to do now . B.U.N.T.U . now , i only can pray for our friendship . samada bebaek or terus menerus macam ni . REDHA . hm , sorry kawan . aku tak kuat .
























Take care . aku tahu kau bahagia dgn kawan2 baru kau sekarang ,. yes , aku jeles dgn cara kau layan kawan2 baru kau sekarang . cuba bandingkan macam mana kau layan aku n mai time kita baik dulu ? haha , aku nampak sangat PERBEZAAN yang ketara . kau tak pernah nak gila2 ngn kitaorg mcm mana kau gila2 ngn kawan2 baru kau tu . aku pernah turun kan ego aku mintak kat kau buat benda yg sama kau buat dgn kawan2 baru kau tu ,. hm . tapi apa hasil ? yes , kau marah aku . haha , saket hati aku weh , Allah je yg tahu . hm , malas la kan aku yg cite kat sini apa yg aku mintak tu ,. kau fikir2 la sendiri . kau bukan budak kecik lg kan ? . pape pun , selamat berbahagia tanpa aku . Assalamualaikum :')









yang disakiti,
NurSyahirah 

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..