why ??

Assalamualaikum ,

kay . i know .. ramai tertanya kenapa aku mcm ni mlm ni . hmm , "mcm ni" ?? yes , aku takde mood . hmm , aku just bagi alasan aku takde mood nk online 'kononnya' bila there's someone ask me . hmm , sorry . x bermaksud nak tipu . just taknak susahkan korangg . aku just sebersalah dekat kwn aku ni . tak dpt happy kan dia . n aku rasa mcm dia boring bila dgn aku .  even dia nafi benda tu . hmm ,. For me , aku nak sesiapa yg berkawan dgn aku , mesti happy . even dia tengah not in mood pun , i'll try my best to cheer they up . hmm . aku tak sukaa tengok kwn2 aku moody . tapi sokay la kan kalau aku yg not in mood . in shaa Allah , aku boleh cheer up myself . haaha . malam ni , aku taknak serabut otak . just nak rest , nak tido awal . dah berapa mlm ntah tido pkul 3 4 pagi . hmm ,. kay laa . i wanna pen off now . assalam .

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..