LUKA



Assalamualaikum ,

hm broken hearted ? ni ke description yg sesuai untuk gambarkan perasaan aku sekarang ni ? hmm mungkin ye mungkin tak . Allahu . idk kenapa aku menangis tak sudah dari petang tadi after dia bgtau pasal benda tu . yes tipu la kalau aku tak sedih kan . can u imagine the person that you really love, likes someone else and ofcoz not you . hmm . aku terdetik tadi "ni kira kifarah untuk aku ke sbb pernah buat org lain macam ni ?" . Entah i didnt have the answer . aku just hm just takut . aku takut aku hilang dia , takut aku tak percaya dia lagi , aku takut aku try jauhkan diri daripada dia . hmm . terasa mcm "i'm not for him but i love him" . kenapa jadi mcm ni em . dua minggu aku tak contact dia , ingat cuti ni boleh lepas rindu . buat something yg happy tapi hmmmmmm :') for today aku dah taktau berapa kali dah air mata ni jatuh . rasa sakit sangat . bila tengok notification ada nama dia , aku start nangis . tengok tweet that girl buat aku nangis . kenapa ni eyra ? . intan kan cakap jgn fikir sgt . hmmmmmmm but i cant do that intan . sorry . aku tak boleh tahan daripada menangis . hm . awak . kenapa ek ? kalau awak suka budak tu dari sebelum kite datang dlm hidup awak , kenapa still terima kite ? why didnt you tell me dari awal . hm . its hurt . ye i know yg awak try jujur dgn kite . but i'm only human . girl . awak tahu kan hati perempuan mcm mana ? so give me time . hmmmmmmmm . i think i cant continue my writting . one word . HURT . jari aku luka . tak tau kenapa . actually tak sakit sgt tapi mungkin sbb hati pun luka , so sakit yg rasa berkali ganda . hm . please i wanna cry now . hmmm kbye .


"i'll be okay" . fake smiling ? i'm professional at that :')

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..