Luar dalam kena kuat .

Assalamualaikum .

hmm aku dah taktau nak luahkan dekat siapa . aku cuma ada blog ni je untuk aku cerita semua segala isi hati aku , perasaan aku . aku dah takde sesiapa . arisha . hm lama dah tak lepak dgn dia . taktau lah budak kementerian dah habis spm belum . hmmm .

okey like i said , luar dalam kena kuat . yeahh katakata semangat untuk aku sendiri . masuk kali ni , 2 kali dah aku nangis sebab kena carut dgn orang yg pernah aku sayang and orang ynag aku sayang . weh , tolong la . kalau tak puas hati , nak marah , sakit hati atau pun BENCI sekali pun , please jgn luahkan dkt social web . aku ni ada je . just maki je la aku . fine , first time kena aku sedar , aku tau tu salah aku . aku dah luka kan hati dia . hmm . but this time , sbb benda kecik je dah carutkan aku . whatttt ?! ingat aku dah 'deactive' twitter aku taktau apa yg kau tweet ? please la . jgn depan aku je baik konon taknak marah aku bagai , tapi belakang ? marah sampai carut . apa kau fikir aku BODOH ? oh yelaa mmg kau ckp aku bodoh pun kan . bitch , fuck , ale utooo semua tu . kannn ? FINE . Allahu Rabbi . hmm . aku tahan je ni . takpe aku sedar aku ni tak layak disayangi . layak dibenci , dimaki hamun je . yeahhh . takpe lah weh . hati aku , jiwa aku dah cukup kuat untuk terima semua ni inshaAllah walaupun aku ada TERnangis . sokay . jgn sampai aku keluarkan statement 'aku dah penat' . jangan sampai . kalau ayat tu keluar , jangan menyesal . tolong . assalamualaikum .

sebab aku ada Allah . aku dah biasa dengan semua ni , inshaAllah ...

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..