No Hurt Feeling

Assalamalaikum,


apa yang dah belaku selama ni kan aku diamkan je even ada lah jugak aku merepekkan but yaah aku dah malas nak fikir. apa nak jadi, jadilah. sebab aku tahu something happen for a reason and sebab Allah dah tentukan. what happens next kita tunggu je.okay.



untuk kau yang telah dan sedang membenci atau sakit hati dengan aku, thanks. kau telah mengajar aku erti kehidupan. manusia takterlepas dari masalah. lari lah jauh mana pun masalah tetap ada. aku cuma nak kau tahu yang aku takkan pernah lupa kebaikan kau dekat aku. thanks sebab care masa aku sakit, beli chipsmore and air untuk aku isi perut masa rehat. thanks sudi bagi nasihat time aku gaduh dengan kawankawan aku thanks bagi hadiah yang agak mahal time birthday aku. thanks sbb takpernah kisah dengan perangai merapu aku (dulu lah). thanks sanggup carikan aku someone untuk teman aku time aku gaduh dengan kawankawan aku. thanks sudi bagi aku duit even sebenarnya ada org yang mintak as upah haha. thanks sudi ikut apa yang aku nak and thanks for everything ok. walau apa pun jadi between us kan just remember yang aku takkan pernah lupa jasa baik kau. up to you nak ada rasa bengang or sakit hati sbb aku tau mmg salah aku kan. sokay. goodluck in your future life. semoga Allah mudahkan perjalanan kau untuk capai impian kau. satu je aku nasihat, kalau nak berubah betulkan niat kerana Allah and jangan pernah tinggal solat,puasa semua ok kawan? jaga diri jaga hati jaga mata jaga segala galanya hahahahahha ok dah. bye. pls no hurt feeling.




     Time is the best teacher to teach us to be matured

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

sambungan cameron highlands ..