arghh ..x tahan la ..

Assalamualaikum,,..(hacuummm !)
arghh ..saketnye ....hidong aku nie ..
hum ,.da merah like CLOWN !
huh ,..oke ,act eyra bkn selsema biase ..
mama ckp nie RESDUNG !alolo ..
what ?resdung ..err ..
bg korng resdung 2 x de ppe kn ??
oke ,meh sini aku habaq kt korng ..
eyra ade bce satu artikel ..
story bout resdung ..
dulu eyra pon igt resdung nie x de ppe..
tp ,after bce artikel tu ..
terus t'pk ,,..'aku akn mati ke ?'
korng msti tertnye2 kn ,npe aku ckp cm2 ?
act , kat artikel tue tulis..
resdung jgn ambek mudah ..
ianya mngkin boleh bawa maut ..
jika d'biarkn ,mngkin pesakit akn mengidap barah ..
*err ..takot gile ngn p'ktaan barah n maut ..

dlm artikel tue suoh org yg ade sakit resdung ,
cpat2 pi jmpe doktor ,
tpi aku takut !!grr ...
so,kene la tnggung .. :(
bile mkn aiskrim or minum sejuk je ..
msti bersin ..bnyk kali plak 2..
mam dah ckp jgn minum air sejuk mlm2 ..
tp eyra nie DEGIL ..so ,pdn muke aku !

skarang nie mai pon ade saket resdung ..
tp x taw la betol ke x ..
coz dy baru lagi ..
4 mai ..baik kaw pi jmpe doktor ..
nnti lagi parah x taw ..huhu

*nasihat org aku pon x buat !hahah

kay la korng ,,bye ..
thanx lot sbb sudi bace ..:Dsyg korng la !<3

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..