nak fokus pada pelajaran !

Assalamualaikum ..
hyep reader2 skalian ..huihui ..
(hacchhuummm ! ) adoii ..
ha ,da behabuk blog aku nie ! 
hihi ,da lme aku x update blog nie kan !?
sian bff aku 2 org tu ,singgah blog aku bce bnde yg sme ,.
chuii ,sorry ek babe ! aku mlas nk update ,.hehe ..

tp,hari nie aku terasa rajin ,.oke ,
berbalek pd tajuk ..YUP !
 naek skolah nnti ,aku nk fokus pd pelajaran je..
aku x nk kusut kan kpale aku ngn bende2 yg ntah ppe ..
4 mai n mia , aku akn tolong korng if u all have problem ..
but ,aku x bole nk teman korng if korng nk ....
**** ngn korng pnye bf ,kay ??
for arm ,wey ,..tolong aku bole ???
*nnti kat mktb aku ckp kaw kne tolong ape :))

aku da sedar ,aku kne tumpu pd pelajaran aku ..
aku ni da la x bpe pndai ..nk maen2 lg ..
taon dpn (2013) da nk PMR ! 
woaa ! takut meyh !! chui2 ...

aku nk bngga kan parent aku ! 
nk lwn my bro ! haha ...:))
so ,taon dpn x nk main2 dah ! 
dlm kpala otak aku ni akn igt prkataan ..
exam ,exam ,exam n exam !!!
huihui2 .. :))

oke la ,..choww dulu ! tataaa ~
love my bff !! <3

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..