Home Sweet Home :)


Assalamualaikum ,
hye guysss :) apa khabar ? hope everything will be okee :)
emm , Alhamdulillah .. aku da sampai rumahh :)
pehh , tapi menyakit kan hati betull laaa .. mana tak nyee .. oke , aku cite dari awal oke ??



firstly ,.
aku tempah tiket bas as usuall la kann ,. tempah kat abu ,. budak f3 just 4 orng je .. aku , mysara, yasmin and azie .. oke , nie x kesah laa .. then , abu ada buat perjumpaan untuk budak2 yg naek bas ke KL , fine , aku pergi perjumpaan tu ,. ingt kan apa ,. rupa nye dia bgtaw yg kteorg naek bas maktab ,. pehh , aku ngn my bantah ahh .. aku ckp , kteorg x nk naek bas mktb .. aku pun mnx la balek duet yg kteorg byr ,. tp dia kata x bole .. fine , aku ikut je ..
dia pun ada tanya siapa yg ada nk turun sebelum tbs .. aku , azie n bdk2 laen angkt la tgn .. dia kata nnt dia bgtaw pkcik yg bwk bas tu ,. aku pun , okee je laa ..


next ,
tadi , aku naek la bas mktb tu .. pehh , bising gilaa boleyyy tak bdk f2  ,. seriously nmpk mcm jakun naek bas maktab . choyyy ! oke , thenn daa nk sampai serdang (tempat yang aku kene turun) tapii !!! bas x berhenti kat situu ,. pehh ,. x masal kene marah ngn ayah dalam phonee .. fuhhh , nyiraappp siakkkk ! sumpah aku ckp , aku x puas hati dengan apa yg jadi tadi ! da la hujan lebat , jalan jam pulakk tuu .. lagi la buad aku panas hatii .. huh ! 


sabar la wahai hati :')
penat aku , mcm2 masalah timbul .. semoga Allah tabahkan aku untuk menghadapi semua ujian dan cabaran nie .. aminn ~ :)
thatss all , kbyeee stalkers >.<  Assalamualaikum ..

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..