Mengharap :')

Assalamualaikum W.B.T ,

hye stalkers ,,.
emm , now the problem get worse .. maybeee ? huh , ya ,. i think like that . because of whatt ? apalagi kalau bukan tengok status dkt twitter n facebook .. hm ,. kalau boley semua nak post status mengutuk , perli-memerli ,. and so on  .. Ya Allah , apa nk jadi dengan diaorang nie ?

to seniors , we're so sorry .. saya mintak maaf bg pihak batch saya ,. kami taknak gaduh-gaduh dgn seniors F5 semua ,.. kita orang respect korang .. pleasee , forgive us . to seniors girl F5 , kita org girls F3 , tak tawu apaapa pasal benda nie ,. please jangan libat kan kita org .. ya , mmg kiteorg satu batch , but .. kiteorg tak bersalah . kitaorg sendiri tak tawu perkara sebenar-benarnya . pleasseee , i'm begging .. untuk F5 lelaki , pleasee ,. jgn libat kan F3 lelaki yg tak terlibat langsung . diaorng tak berdosa . ya , if mmg korg ada x puas hati ngn diaorg yg x terlibat nie ,. tp , bkn ni cara nya korng nk bls dendam . tolong la berfikiran matang . ya , saya tawu saya ni bukan la seorg yg perfect nk kritik korng , nk tegur korng .. tapi apa yg saya luahkan nie , berdasarkan apa yg saya lihat . so , pleasee ,. kita selesaikan benda nie baik-baik .. tak nak gaduh2 .. pleaseee :'/


To seniors F4 , maafkan la Nel ,. maybe time dia buat status tu .. dia x perasan bnda tu boleh buat korang terasa .. pleasee , jgn besar kan perkara nie . Nelly dah mintak maaf pun .. tak nak la gaduh-gaduh antara batch ni .. n tolong jangan fikir yg kiteorg nie "budak PANDAI" . korang tawu tak betapa susah nya kitaorang ni sekarang ? semua cikgu kat maktab tu mengharap kat kiteorg untuk dapatkan 100%  straight a's ,. ingat senang ? hanya Allah je tawu betapa besar pressure kita org sekarang .. if korng ckp kitaorg nie pandai dengan niat memuji , sokay .. thanks sgt2 ., but , kalau niat memerli ,. pleasee jangan .. we're f3 respect you all . korang seniors kitaorng . seniors upper form lagi .. please , maafkan kitaorg .


now , aku mengharap yg masalah nie akan selesai .. semua masalah yg Allah duga , pasti ada jalan penyelesaiannya :') . so , batch form3 2013 ,. jom kita selesaikan masalah nie sama-sama ,. :D

thats all ,. bye , assalamualaikum :')

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..