kene batang hidung sendiri

Assalamualaikum ,

hai semua . oke , tadi aku baru je baca satu post dkt blog akak lyssa . hm , post terbaru dia sangat-sangat buat aku terasa . ya , terasa yg aku pernah jadi mcm tu , terasa yg aku ni takpatut buat apa yg aku dah buat . HAHA . mesti korng pening kan baca apa yg aku tulis ni . berbelit belit . *macam ular* . hm , so , patut ke apa yg aku buat selama ni ? ish , terasa b**** pulakk . hm , betul la .


 "Manuasia tidak terlepas daripada melakukan kesilapan" masih ada waktu ke untuk aku betul kan segala-galanya ?? hmm .  

ni , nak share la jugak apa yg aku dah baca . tajuk nyaa "PERSAHABATAN TIGA SEGI" .
Click Sini . Kak Lyssa , curi link eah :D hahaha . okay . tu je . gtg . tataa :)



Salam Sayang,
NurSyahirah 

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..