Ramadan Yang Indah :)

Assalamualaikum W.B.T

Hai peeps :) apa khabar semua ? ha , aku cuti lagi . actually balek kelmarin , tapi hari ni baru ada peluang nak updates blog ni . okeh , aku cuti lima hari je , sempena Bulan Ramadan ni . Alhamdulillah , semalam first day all muslim fasting .. and hari ni hari kedua ,. harap dapat sempurnakan dgn baek . haha , niat memang nak puasa full la kan tahun ni , in shaa Allah :)
 kepada budakbudak lelaki especially kat maktab and batch aku , ...

jangan gatal gatal nak skip puasa , hang pa tu laki . paham :) pape pun ,     GOODLUCK PMR 2013 :D 
haha . saja nasihat . takde niat nak buat korang terasa ==' . hm , normal la kan , balek rumah je , ada je masalah yg aku bwk dari maktab . haha , tapi ., sokay , all de problem make me strong . yahh ! Allah bagi aku kekuatan to face all the dugaan . Alhamdulillah . thank you Ya Allah . hm , naek cuti ni ada exam . PRA TRIAL woooo :O . Ya Allah , permudahkan aku dan kawankawan ku . aminn , korang , pray for me and my friends . kay ? thank you .

PMR dah dekat . lagi 82 hari je . so ? ready ke tak bebudak batch 98 ? kalau tanya aku , comfirm la tak . heyy Eyra . sedar tak kau ? PMR woi , make your parents proud of you . kay ? :D

And seboleh-bolehnya , aku taknak gaduh dgn sapesape . tapi , hmm . sorry kay ? aku tawu kau marah aku kan ? yela , kalau tak marah , takkan sampai taknak tegur aku kat meja ds ? layan aku pun nak tak nak . aku ni mcm bukan KAWAN kau . mcm baru kenal 3 hari , padahal dah 3 tahun . hmm ,  sorry kay ? even aku keras kan hati aku , tapi aku tetap tak boleh simpan dendam lama2 . sorry . oke la , have to pen off now . abg pun nak pi sekolah dah . haha , bye :)



salam sayang
//NurSyahirah 

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..