Result ??!?

Assalamualaikummmm :D

morning alllll hahaaa oke pagi ni aku nak story siket pasal result , tauuu la dah lebih kurang seminggu dah aku dpt result , takdoo masaa woo nak updateeeeeee weheeeeeeee ~ okeokeee , agak agakk aku dpt berapa ? haaaaa ALLHAMDULILLAH :D i got straight A's .. time ambik slip tu kannnnn  kiteorg kena bgtau angka giliran , aku boleh lupa pulakk angka giliran aku puihhh kuajaaa tambah2 tangan menggigil bukan main haha . then cikgu hulur slip aku nak ambik tapi cikgu tak bagi , ckgu suruh mama tgok dulu hm alahai dlm hati ...
alahai cikgu saya dah nampak dahh cuma tak pasti je tu ke slip sayaa :)
hahaha then mama terus peluk aku , pehh kagett beb , haha . oke , at last i can make my parents , family , teachers n friends proud of me :D thanks Allah . haaaaaaaaaaa nak tauu takk my girlfriends dpt berapaa ? ni diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :3


Myra --> 8a 
Intan --> 7a 1b
Ahlami --> 8a
Baby Fadz --> 7a 1b
AinSya --> 6a 2b 

okeyy Alhamdulillah , sll my girlfie berjaya , congratesssss babesss :) just pray for intan n ainsya to stay with us , mereka kena buat rayuan . pray for them guysss :) thank you . okeyy babai :D

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..