sinus :')

Assalamualaikum semuaa :)

morning , haaa . lama dah tak apppppdaitee . ngehh . okey , for today's entry nak cerita pasal satu penyakit ni . haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , nama penyakit ni SINUS . korang tawww ke sinus ni penyakit apaaaa ?? jgnn jet jet tawuu pulakkk , sepakk kang . haha , gurau . 

okeyy , sinus ni ada banyak nama and org jarang panggil penyakit ni sinus . biasanyaa panggil resdung . okeyy . haaa . dah taww kan ? good . what is resdung ??  "resdung kalau tak diubati boleh bawa MAUT" haaa , ni laa yg aku baca dkt satu blog tuu , pehh . awalawal dah cite pasal maut . dupdapdupdap akuu --' mana taknyaa , i'm the person yg ada penyakit ni . hahaaa , lama dah , dari f1 actually . okeyy , penyakit ni mulamula dia mcm alahan . gatalgatal hidung semua . aku mmg tak boleh ahh kan kalau ada habuk bagai ,. n tak boleh kalau suhu berubah mendadak . wuuuu ,. penat aku bersinbersin . hahaa ,..

aku tawuu aku ada penyakit ni time f2 , tu punn sbb mama tengok dah lama aku bersin n selsema mcm tu , tak baikbaik . heee , terus bwk pi klinik . lagi satu mataa aku sampai merahh and berairr sbb gatal gila tahap babunn . haha . then , dkt klinik doktor kataa aku maybe ada resdung , whoaaa :o muka aku likee , ... err , seriously doktor ?? hmm . pastuu mama tanya kenapa mata aku mcm tu ? aku ada sakit mata ke ? hmm , then the doktor said , tak laa , dia gatal2 sbb effect resdung tu ,. pehpehhh , gilaaa ahh , mcm teruk sgt je kann ? tapi aku tak taww ahh mcm mana skrg . doktor just bagi ubat . kena ahh telan je . tapi selalu sgt aku skip . weheee . pahit thp gaban kut ubt kali ni --' . and now , aku dpt taww aiman pun jadi suspek sinus ni . yeyy , ada kawan . haa . sepp siket aiman :D *hi5 ! hoyehh . gilaa . okey laaa . nak breakfast ni . actually aku nak hapdaitee mlm tadi , tapi ada technical problem -.- pape hal , nak taww lagi psl penyakit ni , haaaa . click here . okeyy la . gtg . byeee gaissshhh :D

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..