ALLAH TAHU AKU BOLEH :')


Assalamualaikummm ..


senyum selagi boleh



"aku tau la kau selalu fake smile dekat maktab" . hahah . ni la ayat dia . amboi nampak sgt stalk aku tuu . kahkah . guraugurau . kata kawan kan . yes . dia nampak semua tu . lahai . thanks yoo . kehkeh . yaa tak dinafikan memang dkt maktab tu mcmmcm masalah dtg dkt aku . lepas satu satu . hm , aku try kuat kan diri hadapi semua tu . cerita dkt kawan pun .. hmm ,. so daripada hati sendiri sakit , baik aku meng"happy"kan diri ini . cehhh . haha . 

dua minggu lebih masalah aku dgn kawankawan aku tak selesai . time exam pulak tu . Allah . cekal kan jiwa je la time tu . dgn nak focus revisionnye pehh sakit weh . nak buat acane kan . takdir hm . then aku ambik keputusan settle kan problem tu depandepan . and alhamdulillah semua oke . syukur sangat . haha . dah boleh gilagila balik . even tak segila duluu kann :')

tak sampai pun sehari masalah yg satu ni settled . datang lagi masalah . Ya Allah . ni lagi la , siang malam weh air mata keluar . nasib aku ni bkn yg cepat ada eyebags bila nangis bykbyk . hmm . tapi nisah laa yg selalu nampak aku nangis mcm hapeee . terukk bhai . hm .sampai sekarang bnda tuuu hmmmmm . harap sgt dapat balikk . boleh mati aku kalau benda tu xde . 

now , i have to be ready to face all the problems in the future . Allahu . yes , Allah beri ujian seberat tu dkt aku sbb Allah tahu aku boleh hadapi benda tu . yeahh . fight eyra fight . maybe jugak sebagai peringatan . kan ? i've to accept all this . Allah always with you , eyra . stay strongg :')

okayy la . i have to stop . nanti meleleh lagi air mata ni , haaa siapa nakk pujuk ? siapaaa nak happy kann balikk ? takde kan . so jangan mengada suruh sambung lagi . haha . gurau gurau . oke . taataaaa . assalamualaikum .


La tahzan Nur Syahirah Baharudin :) 



Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..