Bad dream ever


"i never thought this thing will happen"

Assalamualaikum ,
yaaaaaa , semua ketentuan Allah . aku terima . i just need some strength to face all this . Allahurabbi . its too hurts for me . i am really sorry . now , aku dah hilang semua . semua yang aku ada . semua tinggal kenangan je . iam tired . biar la . aku tunggu je apa yg akan jadi . dah tak tahu nak buat apa . hm maybe ada yang ckp aku EGO sbb tak try nak berbaik . sokay . cakap la apa nak cakap . orang tengok luaran je ,. ni haa , hati ni , ada sesiapa tahu ? TAK . dengar dari sebelah pihak . is it ADIL ? ofcoz not right ? . haha . manusia . nak buat macam mana kann . lepas tu mengadu . oyehhh , weh kawan ,. pernah ke aku buat mcm tu dkt kau ? hm , sakit sakit hati aku dkt kau pun , kau buat salah dkt aku punnn , aku simpan weh . takpun cerita dkt kawan SEJENIS . macam ni kau buat aku kan ? selama ni rahsia kau aku simpan je . ishh , ni yg nak suruh aku mengalah ? memang tak la . lantak org nak ckp aku ego or whatever . aku tahu apa aku buat , sebab aku sorang je yg rasa bnda ni . hm ., takpe la kawan , ada rezeki inshaAllah :') apaapa pun aku doakan kebahagiaan kau walau dgn sesiapa pun , sama ada abe , or that boy . pilih la betul2 . oke ? aku rasa aku mcm pengacau antara korang bertiga . mcm tak sesuai berkawan dgn korang . ehm :') korang dah cukup happy tnpa aku . yaa , i know . takpe la even terpaksa berseorangan . iam okay , inshaAllah . dah la . malas nak type panjangpanjang . not in mood . w'salam :'D






sometimes kita kena mengalah untuk melihat seseorang yg kita sayang bahagia :')

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..