13.01.2015

Assalamualaikum ..

haiiii . wehh dah nak balik maktab . Ya Allah berdebar gila hati ni . i dont know why . hmmm . still tak percaya aku dah form five . dah senior pun dekat maktab tu . Subhanallah . dengan tanggungjawab yang bakal digalas . harap dipermudahkan segala urusan . inshaAllah . amin . so actually takde motif pun aku update blog ni . cuma nak cakap aku takut gila nak balik maktab . haihhh . dah masuk lima tahun duduk asrama tu pun still rasa takut . pelik ? yes memang pelik . bagi aku , lagi meningkat umur lagi banyak perangai pelik muncul . salah satunya takut balik maktab . hmm . and aku sure aku akan selalu homesick . pehh wehhhhh T.T emmmmmmmm . kuatkuat . fuhhh . okay so goodluck to me , friends and batch 98's . coz i know we can do it . nak keputusan cemerlang kena usaha . okay thats all . byeee .




Dream it . Wish it . Do it .

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..