kekuatan iman

Assalamualaikum ,

Haihh agak lama aku tak update blog ni *lama la sangat* hahah . haih disebabkan bencana banjir yang melanda , cuti kami dipanjangkan seminggu . so terperap la aku dekat rumah ni . kerja aku tido makan jaga zayyan dgr lagu kemas barang bla bla bla haaaaa byk sebenarnya aku buat . tapi tetap bosan kahkah . padahal homework tak fully complete . apa nak jadi ntah . kata nak berjaya tapi homework pun hampehh . astaghfirullah . hehe . so kawankawan , jangan ikut perangai malas saya ni okay *kenyit mata sikit* .

Oraitt back to the topic . wehh seriously tak tipu punya . perasaan ni hadir dalam hati aku sejakkkkkkkk before cuti lastyear actually . tapi aku taktau nak start cemana . jujur la aku adore gila plus respect gila dkt kawan aku suraya . dia boleh istiqomah dgn perubahan yg dia buat . haihh . aku ni tak sekuat dia . ada je katakata jahat . hmmm . iman tak kuat lagi ni  . Allahu . aku try sikitsikit . slowslow . sebab suraya banyak kali cakap "nak berubah tak perlu 360° " . kita mula dari bawah . huhh . soal hati perasaan semua biar pendam sendiri dan Allah je tahu . yehh . apaapa pun hidup perlu diteruskan  . *ceh ayat* haha . maaf la kalau ada yang cakap aku dah sombong ke apa ke . bukan mcm tu . cuma aku tengah usaha . usaha untuk tetapkan pendirian aku . harap faham . okay . itu je kut hehh kbyee (:

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..