cekelat

Assalamualaikum ..

heyyooooo bruhh . weh hari ni hari sabtu . so maksudnya tinggal dua hari je aku dkt rumah ni . huwaaaa T.T taknak balik maktabbbb . seriously . dah la sekarang dah gemuk . habislah aku . yela cemana tak gemuk kalau kerjanya makan jee . HAHAHAHA .

wehh korang suka tak cekelat ? alaaaa tipu kalau kata taksuka . cekelat adalah makanan yang paling sedap selepas masakan mak kita *eh* haha . betul wehhh . aku kalau stress je kan mesti cari cekelat . kalau bosan pun makan cekelat . kalau lapar pun makan cekelat . mwehehe . senang cakap mmg aku cari cekelat je lah setiap masa . tapi bila nak makan tu sayang gila . takut habis cepat kehkeh . kadang sampai taknak kongsi dengan orang . tapi apa kan daya . aku ni baik . so kongsi jela *muka terpaksa* hahaha . nak tau cekelat fav aku apa ? banyakk sebenarnyaaa . antaranyaaaaa :

- SNICKERS 
-KISSES
-HERSHEYS
-KITKAT (tak sangat)
-FERRERO ROCHER (tapi mahal gila takmampu)
-DAIM (suka gilaaa)

haaaaaa tu lah senarainya . tapi yang selalu jadi stok aku dekat rumah snickers n hersheys . hahaha . happy je hidup aku kalau ada cekelat ni semua . adaa sesiapa tak nak belikan aku cekelat ? *muka taktau malu* . hahahaha . kalau orang bagi aku cekelat bykbyk time birthday aku kann pehh aku sayang gilaa orang tuu . aku takkesah ah bukan hadiah mahal ke apa annn . cekelat n wishes . wahhh so sweett kahkah mengarut dah aku ni . okay abaikan ye . cuma nak cakap . pada yang berpendapat cekelat ni boleh buat kita gemuk . please ! stop it . tak okayyyyy . cekelat buat kita rasa happy . boleh hilangkan stress . korang jangan la setiap saat makan cekelat . tak bersenam . memang la boleh gemuk . kalau makan benda lain pun then tak bersenam boleh gemukk tauuu . haaaaaaa so jangan fikir negative pasal cekelat . heeeeeeeee . and take note . aku suka COKOLAT ehh . bukan makanan perisa cokolat . please fahamkan . ada perbezaan disituu . okayyyyyyy . sekian sahaja daripada saya . Assalamualaikum . byeee :)

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..