Alhamdulillah I did it !

Assalamualaikum ,.


setelah sekian lama tak update yehh akhirnyaaa aku datang kembali . mwahaahaha . Alhamdulillah penantian selama tiga bulan akhirnya berakhir buat kami batch 98 . semalam pada tarikh 3 march 2016 keputusan spm kami diumumkan . pehhh kemain laa kan berdebar . seminggu sebelum tu dah takboleh duduk diam . kononnya . but for me seminggu awal tu aku takrasa sangat laa debaran ke takut ke . still boleh relax . huhuhu . tapi paling malang berdebar tahap max masa hari nak ambik result tu . huwaaaaaaaa sumpahhh wehhh . bayangkan eh , kaunselor kata kena datang awal . pukul 9.30 sbb ada taklimat , so mama ajak gerak pagi tu . so aku kena lahh bangun awalkan sebab dari selangor nak ke batu pahat tu ambik masa dua jam setengah or tiga jam . u know what ?! paagi tu aku bangun pukul 3 PAGI . kau rasa ? huhuhuhu . actually aku tersedar . then takboleh tidur dah sbb fikirkan result . aku pun merajinkan diri buat lah solatsolat sunat . then lepakk jap . time tu pukul 4 lebih . aku fikir nak tidur balik tapi disebabkan mama kata nak gerak before subuh so aku pun taktidur . pukul lima aku dah get ready nak mandi . pehhhh first time masa kat rumah aku mandi awal gilaaaaa . hahahah . time tu air sejuk pun aku dah takrasa sbb gementar punya pasal . then siapsiap and gerak . masa awal pagi tu aku okay lagi lahh kan boleh chill laaa . tapi start pukul 8 tu aku dah tak senang duduk . masa breakfast pun aku mcm takda selera wehh minum sikit gilaa sampai mama tegur huhuh . pehh nervous aku ni sampai sakit perut bagai tauu . then sampai maktab pukul 9 . aku cakap dgn mama taknak turun lagi sbb nak tunggu teah . hahahahah . aku dah janji dgn dia nak masuk dewan sesama . namun malangnya pukul 9.30 teah taksampai lagi . ayah dah nak marah sbb taklimat dah start . so akuu pun mengalah laaa . huhuhuhuhuh . aku sebenarnya seram gakk nak jumpa budak batch sbb ada certain yg aku cakap aku tak datang hahahahahahahahha lol . okay then dgr taklimat . after taklimat habis , aku terus jumpa teah . heheeh then kitaorg pergi beratur sesama kat kaunter sbb memasing ada hutang cehh . lastlast kitaorg bebas dari hutang . yehhh hahahaah terima kasih abg zehan kahkahkah *jelir lidah* . okay dah . time tuuu pun aku dah mcm cacing kepanasan sbb dah pukul 10 . kejap lagi result akan diumumkn . tangan aku dah sejuk gilaa ditambah dgn aircond pehhh nebes beb . aku pun duduk dgn mama , ayah and teah . bila pengetua , HEA n HEP dah masuk aku dah menggeletar huihui . and nama budakbudak straight a's diumumkan . Alhamdulillah tahun ni meningkat . 15 org daripada 9 org tahun lepas . yehhh congrates gaisssss . time tuu dah keciwa sikit lahh sbb nama aku takda , aku dgn teah memasing dah mcm hapehh . takut wehhhhhh . then kami ambik result based on kelas . teah beratur dgn aku sbb dia mengada hahahaha lol takda la . lepas dapat je slip tu aku terus pergi kat mama and ayah . teah dah pergi beratur . and guess what ????????????????? Alhamdulillah i got 8A 1C hahahahahahaahah part c tu takboleh blaaaa . addmath . and aku redha sbb mmg time spm aku nangis lepas exam addmath . huhuhu . and yeh aku dapat tgok muka gembira mama and ayah lagi sekali . heheheheh . and aku terus pergi kat teah , lepas dpt slip dia terus lipat . aku punn tarik dia pergi kat parents aku sbb parents teah takdatang . mulanya dia takut nak tgok and at last aku yg tgok kan . Alhamdulillah she did a great job . she got 5A 3B . yeyyyyyyyyy sangat happy . after 2 years kami bertungkus lumus and alhamdulillah result yg diperolehi memuaskan . congrates to those yg dpt straight as and yg lain lain . yg kurang tu takpe , rezeki ada dimana mana okay . jangan give up sbb kita semua ada peluang lagi . alright . pen off . bai :)






Thankyou mama , ayah , teachers .

congrates babe , till we meet again . 

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..