treatment

Assalamualaikum ,

As u guys know yg aku ni ada satu penyakit . tu pun kalau pernah baca entry aku dulu laaa . and yeaaa tadi pergi buat treatment dekat sinar permata . actually , tau pasal sinar permata tu dah lama but tadi baru ada peluang nak pergi . masa first sampai sana tu kecut perut kemain huhu sbb aku terbayang cara rawatan dia . huhuhu seram gak lah . then nama aku dipanggil untuk buat treatment tu . dia bagi aku dua kutik kapas yg dicelup something yg aku rasa tuu ubat kut . and letak dekat telinga . if ada dgr bunyi macam meletup letup tu that's mean virus sinus tuu ada dalam kepala n badan . then , dia suruh sedut serbuk kayu manis biar masuk dalam hidung . peh time tu rasa mcm hidung tu panas n pedih . taklama tu mula laa bersin batuk semua huhuhu seksa gila huhu . bila dah lega tu dia teruakan treatment . dua kutik kapas yg ada serbuk tadi dimasukkan dalam lubang hidung n aku hanya dibenarkan bernafas guna mulut . mmg time tu sampai keluar air Mata ahhh tahan pedih . dua kali benda tu dilakukan and u know what , bukan setakat lendir yg keluar , darah pun keluar . and I'm so surprised sbb I thought sinus aku takteruk but that kakak said sinus aku dah agak teruk sbb dah keluar darah bagai . huhuhu sedih dgr . nasib baik rawat cepat . yelaa dah 6tahun kut aku ada sinus heheh . and now aku kena berpantang . cannot eat seafoods , kuning telur , kulit ayam, something sejuk and bendaaa yg paling aku xboleh terima is I cannot eat chocolates huwaaaaa sedih gilaaa hmm . for 2weeks okayy kena pantang . sis reda uhukk . pls pray for me okay . hope next treatment I'm getting better . amin inshaAllah . okay babai . uguys jaga kesihatan okayy 💕

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..