sometimes and always

Assalamualaikum ,


Sometimes being silent is the best way to make ourself strong . I'm just sorry cause tak contact u guys yg rapat dgn aku sampai ada yg kata aku sombong . no . cuma try to find some peace . you know . ada satu masa akan ada perasaan dalam hati aku ni taksabar nak sambung study . nak jumpa kawan baru . orang baru . just semua yg BARU . haha even sebenarnya nanti ada banyak lagi benda or masalah yg menanti but entah lah . just wanna new life . siapa yg ada effort to keep in touch dengan aku tu terima kasih but sorry kalau terkadang tu cara aku macam nak tak nak je . apa pun , this blog will always be a place for me to write bout my life . 👌👋

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..