appreciate

Assalamualaikum ,


can i ask something ? why people always siasia kan apa yg dah ada depan mata ? i just cant get it . takkira lah dalam keadaan apa pun . now nak share pasal kawan aku ni . before that just for your guys information okay . aku ni jenis yang taksuka org buat kawan baik aku yg aku sayang jadi sedih .

so here , just imagine eh dulu dia ada boyfie lama jugak la couple , almost 2 years . tuptup break off macam tu je sebab taktahan dgn perangai masing masing . okay laaa yg kawan aku ni jenis yg layan lelaki , i mean yg rapat dgn lelaki . dia ada abg angkat and ramai crush on her . yaaa she is beautiful . thats why ramai admires . dia jenis takkesah lelaki nak berkawan . then yg boyfie dia ni jeles subhanallah . tapi aku one of yg happy gak la dorang break off time tu even sedih tgok dia keciwa huhu . aku ada sebab kenapa aku boleh rasa happy . apa perasaan kalau lelaki memarah perempuan ? okay lahh setakat marah sbb jealous okayy fine still boleh terima . but bukan dgn siap complete maki hamun caci semua ! aku pantang lelaki keluar ayat kesat dkt perempuan . aku tak tahan bila laki tu keep on mencarut dkt dia . then bila diorang dah break off tu aku pun try la tolong kawan aku ni move on . yaa sikit sikit dia boleh move on even kadang still fikir kan laki tu . then tak lama tu dia try nk fixed relay diorang . tapi malangnya laki tu dah cari girl lain and that girl tak terima dia but still layan . kawan aku ni frust and heartbroken la bila tahu . then tawar hati maybe . then dapat pengganti *ni pendekkan cerita okay* . tetiba mamat tu datang balik mintak get back after kawan aku dah bahagia . siap merayu rayu , menangis , mcm org dah taknak hidup pun ada . tapi kawan aku ni leklek je .
and now after a few months diorang getback . dalam hati aku ni rasa eeeeeeeeee geram gila . tapi apa aku boleh buatkan . and tak sampai sebulan laki tu dah buat hal balik . wth kannnnnn . dah banyak kali kawan aku bagi peluang tapi tak hargai . eeeee cukup bersyukur okay kawan aku ni tahan dgn perangai kau . yes maybe kawan aku ada salah jugak , tapi mamat tu takboleh la nak atur hidup kawan aku mcm dah kahwin . please la matang sikit . ish . geram ni geram . okayyy actually pointnya cuma hargai apa yg ada . jangan jadi macam aku okayyyyy bhahaha . lol . tapi sisreda huhu *muka sedih muka sedih* . alright tu je for tonight .




Just remember , people always come and go in ourlife

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..