Nowadays

Assalamualaikum ,


jangan pelik lah kenapa blog ni asyik ada je update baru sbb dekat blog ni jelah aku nak luahkan apa aku rasa even tak semua . hehuu . ni dah rajin sikit laa nak update sebab mereput dekat rumah kan . takpee nanti bila aku dah sambung study , jarang la aku update . i guest takramai baca blog ni so hahahaha takde sapa la nak kesah kannn lagipun zaman sekarang ni mana ada orang layan blog blog ni semua . skrg kan zaman hipsturrrrr gituuuuuuu mesti lahh layan instagram jewwwwwww kan hahah .

haaaa talk about hipstur ni kan , aku pelik lah cemana budak zaman sekarang ni boleh jadi cemtu . umur baru 13 tahun tapi mashaAllah kalah aku yang 18 ni haha . kemain lagi pakaian , makeup , gadget semua pehh . aku ni nak bersiap mcm hiptur tu fikir beribu kali tauu . sat gi mama aku komen itu ini haha memang takk la kann . so better aku pakai biasa je . make up ? u know what , kat rumah ni tak pernah ada make up selain yang basic macam bedak and lipstik (mama punya) haha aku pakai lipbalm je . paling up la aku pernah pakai pun eye liner dengan maskara tu punnnn muka macam hampeh . hahaha jujur la aku tak reti nak ber make up ni . haihh budak zaman sekarang kan , kadang aku yg insecure dgn bebudak ni haha . lol .

emm tetiba taksabar nak sambung study . yaaa nak jumpa kawan baru , nak mula life baru . haihhh cepatlahh masa berlaluuuuuu . takkesah la masuk uni manamana pun , yg penting aku nak success dalam medic hehuuu kalau ada rezeki sambung oveseas , aminnnnnn . heeeeee . pray for me okayy . ada orang tu kata nak satu uni dengan aku , dulu laa time kitaorg rapat . haha kelakar bila ingat . sekarang dia dah bahagia . bagus lahh i'm happy for him . emmmmmmm . dulu and sekarang . lain sangat . orang yang kita rapat dulu , sekarang dah tak rapat . orang yang kita sayang dulu dah bahagia dengan orang lain . orang yang kita tak kenal dulu sekarang dia lah yang ada untuk kita . haih . sedih kalau ingat balik semua yg dulu dulu . nak cerita tapi emmmm nanti lah ehh . aku akan buat satu post special to share about " people in my life " . okayyy tungguu yaaaaaaaaaaaa *kenyit mata* . so , thats all . byee .



I am just trying to find some colours in this black and white world

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..