what people said

Assalamualaikum ,



hai u olls . hm , actually aku still sakit hati dengan seseorang . niat nak tolong kawan je , mulamula mmg fikir byk kali ah nak whatsapp dia sbb takut gaduh tapi lelama aku whatsapp jugak . yela sbb nak tolong kawan kan . haih . and macam yg aku cakap mmg dia cari pasal . aku apatah lagi , hello bila org dah cari pasal aku takkan diam okay . yaaa aku tau tak bagus mcm tu tapi aku still manusia yg ada perasaan okay . huh .

apa perasaan kau bila orang kata kau 'tak laku' sbb takde boyfriend/girlfriend . what the hell kan . hey budak , mulut tu jaga sikit eh . aku hamak apa dengan lelaki yang bernama 'boyfriend' . pergi mateyyy boleh . buang masa aku nak fikir pasal benda tu . apa hak kau nak kata aku taklaku bagai . eeeeeee geram tau tak . baik aku sayang kawankawan baik aku daripada aku sayang lelaki AJNABI . dapat dosa ada huh .

lagi satu , mesti ke kalau takde boyfriend or anti lelaki ni kita ada perasaan dekat perempuan ? eeuuwww . Astaghfirullah . aku ni normal lagi tau . waras lagi . mulut tu jangan puaka ah kalau nak cakap something kan . sbb apa yg kau cakap tu akan buat orang benci kau sampai bila bila even kau dah berubah pun or even kau mintak maaf sekali pun . ingat eh , manusia ni ada PERASAAN tau . jangan cakap ikut sedap mulut je . fikir guna otak . okay . dah . pen off bai .

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..