Dua Minggu lagi :o

Assalamualaikum ,

hai u ollsssss :D mwehehehehehe . emmmmm okay takpayah nak happy sangat la kan eyra . okay . dua minggu je lagi . haihhhh . kejapnyaa rasa . hw pun sentuh sikit sikit . bukan siap punn -.- . rasa mcm berdebar semacam nak masuk 2015 ni . form 5 dah aku . tapi badan tak serupa form five . awet mudaa gituuu *flip hijab* cehhh . okay dah boleh gelakkan budak perasan ni . huhahuhahuhahuha . lol . annoyingkan ? ada aku kesah ? *peace* . aku ni dah sampai termimpi mimpi tahun depan dah . wehhhhhhhhhhh aku takut doeeeeee . tak ready . tak ready semuanyaaaaaaa . tak ready nk jumpa cikgu . tak ready nak jumpa budak batch . tak ready nak jumpa budak batch lain . tak ready nak hadapi masalah as LDP . tak ready nak belajar . tak ready nak spmrsm . tak ready nak spm . huarghhhhhhhhhhhhhhh . byk nya aku tak ready . Astaghfirullah eyraaaa . haihh apa nak jadi ni . hmm . wehhhhhhh . doakan aku tauuuu . doakan aku ready nak hadapi tahun depan . heee . mekacehhh . hikhik . okay . taktau nak cakap apa . emmmmmmmmmmmm okay la babai :D


 kepada yang ajak aku belajar sesama tu mekacehh ehh . appreciate sangat . inshaAllah nextyear kita belajar sama k . mwehehe . pastikan aku dapat rangking yg mcm kau cakap tu . no matter what . kehkeh . kbyee .

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..