lakonan

Assalamualaikum ,.

heyyoo . dunia ni penuh dengan lakonankan ? senang cakap kita dekat dunia ni pun memang pelakon dan sedang berlakon . apa yang kita lakukan adalah satu lakonan yang telah diarahkan Allah . kita hidup ni cuma ikut je flow kita . cuma kita ada dua pilihan . nak ikut flow yang baik or sebaliknya . so apa pun yang terjadi , kita kena jugak teruskan lakonan ni . patuh segala apa yang telah diarahkan Allah swt . bukan nak tunjuk baik , bukan nak cakap aku dah banyak ilmu . cuma nak berkongsi apa yang telah dilalui . banyak sangat benda yang aku dah belajar dari kehidupan aku selama 16 tahun ni . so , i'll try not to repeat the bad thing that i've done before . alahai speaking tunggang langgang , maafin ya . haha aku tak power sangat nak speaking , just trying to make it perfect . 


to my friends ,

thanks sangat ada dengan aku selama ni . thanks sudi kenal n kawan dengan aku selama 4 tahun ni . thanks untuk segalanya . aku tahu , kita semua banyak kali gaduh kan ? gaduh bukan yang biasabiasa , kalau boleh gaduh mcm perang ke 4 haha . tapi aku tahu , Allah hadirkan korang dalam hidup aku supaya aku jadi kuat . Allah buat kita gaduh sbb nk tengok sejauh mana kita pelihara friendship kita ni . hm . aku banyak dah belajar dari korang . dari korang jugaklah aku tahu hidup berdikari , sorangsorang tanpa perlu mintak tolong orang lain . thanks korang bg aku pengalaman  ni . haha macam lawakkan ? but this is serious . nextyear kita buat mcm biasa je okay . but i cant promise for something awesome . kita semua dah besarkan ? so hope kita will be more matured k ? apaapa pun you guys are my friends . very awesome great friends ever . miss you guys too . so korang kena kuat k . takmau dah nangis eh . haha kita dah lastyear pun dkt maktab tu , so we should be happy and having some sweet memories together . inshaAllah haha :') lastly takecare guys . have a blast . bye :)

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..