budak ohh budakkk

Assalamualaikumm .,

haiiii ,
nak cerita sikit ni . Muhammad Zayyan Faiq bin Nur Naaim . ni la nama si budak kecik yang manja ganas suka menyebuk mulut bising . haha . dia ni anak sedara aku . my mom jaga sementara parents dia pergi kerja . Ya Allah semenjak dah pandai jalan ni haihh semua dia nak panjat . ambik tepon orang main baling2 . haihh jahanam semua phone dlm rumah ni . haha . sabar jela . mulut dia pehhh kemain lagi bising . ntah apa dia membebel aku pun taktauu laa . haha . bila cikciaa dia duduk depan laptop mula la dia menyebok . habis semua dia tekan keyboard ni . manja pun ye jugak . aku dekat sikit dgn mama mula la dia nak marah , cepuk aku . sabar jelaa . tu laa dia anak sedara yang paling aku rapat yang mengada manja lagi comel . ahakkss . okayy babai :D


ehem hai .


di buli oleh cikciaa dan cikiwan

zayyan faiq

ni dengan cikciaa dia . kemain buat muka .



Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..