blog blog blog

Assalamualaikum ,


holla gaisss ,. okay nak bagitau ni . kalau nak tau la . kalau taknak tau pun sukahati kau la . tapi kau dah baca pun entry aku ni . hahahah lol . okay . MAKLUMAN , segala cerita khabar berita tentang diri ini yang bernama Nur Syahirah Binti Baharudin boleh didapati didalam blog ini . apaapa nak tau visit myblog okay . InshaAllah aku akan merajinkan diri mengupdate apa sahaja cerita , luahan hati atau apaapa sahaja yang terbaharu okay ? mwehehehe . itu pun kalau nak tahu la kannnnnnnnn *jeling* kahkahkah . TAPI ! ni AMARAN okayy , lepas dah baca tu jangan dok otak syaitoonn sangat nak mengutuk aku dkt tempat lain or sebar fitnah ehhhhh . aku tau siap hangpaa . aku taktau takpe , Allah balas . huhhhh . and lagi satu kalau nak tau cerita sebenar you can ask me on wechat , facebook , instagram , twitter ((ehh)) , whatsapp , skype , email . tu pun kalau aku nak cerita or nak jawab la pertanyaan korang tuu . kehkehkeh . okay itu sahaja . semoga berjumpa lagi . babai :)

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..