Tak patut

Assalamualaikum ,

hai semua . em . okay malam ni dua benda sekali gus aku tau . hm , Allah je tahu apa aku rasa . tapi takpe aku still boleh senyum . aku kan kuat . heheeeh . takpelah . biar lah dia haha . hidup dia kan hmm :) okay nak kongsi pendapat la sikit ni . kalau ada yang tak setuju sorry k . just my opinion :)

okay ehh . dalam 'couple' ni kan . taktau la nk ckp cemana . aku pun pernah lalui . tapi bab nak percaya dkt pasangan tu yg emmm sikit . haha . kalau dia cakap dia sayang gila dkt kita (sang hawa) kann sayang yang sampai kata nak kahwin semua tu . agakagak boleh tak nak percayaa ??? emmmmmmmmmmmmm . untuk aku maybe susah nak percaya . sorry to say k . even kau 'couple' dgn org tu , then bila tanya "awak ada crush tak ?" , and dia jawab ada ..... so ??????? what the heck is that . crush maksudnya kau minat or suka dkt someone tu dlm diam . then pehal kau nak cakap kau sayang dkt pasangan korang ? . sampai kata ajak kahwin bagai . forget it la . haihh . cuba tgok kehidupan orang yg dah kahwin . ada ke antara pasangan tu minat or suka dkt orang lain sedangkan dia ada isteri/suami ? takkan . dorang setia dkt pasangan . haaaaaaa . so nampak tak 'couple' ni tak menjamin apaapa . hm . lepas kau dah takde pape ntahntah pasangan korang tu lari pi dkt crush dia tuu . buat sakit hati korang je kannnnn . haha . okay tu je nak share . sorry kalau ada yg tak setuju :) okayyy bye heeeeeeeeee .





Kekadang teringin nak jadi watak dalam novel yang kebanyakkannya happy ending . tapi tu cuma imaginasi manusia kan . haha . takpe . doa yg terbaik untuk kehidupan ni . 





Dalam usaha nak berubah pasti ada cabaran . bersabar dan tabah lah wahai hati :) 

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..