kejayaan yang tak terkata

Assalamualaikum guyss ,

Guess what ? Imma so happy plus bangga plus janggal . mwehehe . you know what , i dah berjaya menelan ubat . ubat PIL weh . kapsul yang panjang licin plus besar tu . yehhhh !! *tepukan gemuruh untuk saya* . kehkeh . mesti meluatkan ? Yela umur dah nak masuk 17 ((even lama lagi)) tapi baru pandai telan pil sekarang ? Eeuww . haaa mesti ada yang kutuk aku . heyy so what . i really dont care huhh . dulu , ubat pil la paling aku takut tau . tengok je dah ngeri . pernah beberapa kali try , hambik kauu muntah2 aku cett . but tadi pada pukul 11 something sabtu malam ahad didapur rumah ku bersendirian aku telah berjaya menyelesaikan misi menelan ubat pil . yeyy satu kebanggan bagi diri ini hehh . kalau tak mesti dah kena bebel habis dgn mama . lepas pil tu masuk je kerongkong aku , aku terus lari dpn mama and i was like *bukak mulut tunjuk lidah* and jerit yeyyyyyy haha . and my brother like *huhhh ?? 😒😒* haa like i said , ada aku kesah ? Haha . imma so proud of myself muahhhh hee kbyee .

Comments

Popular posts from this blog

tired of being dipergunakan

No Hurt Feeling

sambungan cameron highlands ..